Ποιος το περίμενε; Δηλαδή μέσα στην πιο ευκατάστατη πόλη της Ολλανδίας, εκεί που κατοικοεδρεύουν τ’ ανάκτορα, το Κοινοβούλιο και το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, να βρίσκεται μια γειτονιά, η περιβόητη Σιλντερσβάικ (Schilderswijk), που έχει αναθρέψει και προωθήσει αρκετούς νέους, που στελεχώνουν την περιβόητη ισλαμική οργάνωση ISIS;
Στην Ολλανδία της πολυπολιτισμικότητας, το συγκεκριμένο ζήτημα έχει πάρει διαστάσεις πολιτικής υστερίας. Και τώρα τι κάνουμε; Ποιος αναλαμβάνει να ξεκαθαρίσει το ζήτημα, αναρωτιούνται οι αρθρογράφοι των συντηρητικών εφημερίδων, παρουσιάζοντας άρθρα επί άρθρων και βίντεο, που δείχνουν τη σχιζοφρένεια που έχει φτάσει στα όρια του παροξυσμού; Από την μία το ακροδεξιό κόμμα PVV του Βίλντερς να ζητάει να κηρυχθεί η συγκεκριμένη περιοχή της Χάγης, σε κατάσταση εκτάκτων μέτρων και από την άλλη σε καθημερινή βάση, να συνεχίζονται με κάθε τρόπο οι διαδηλώσεις και εκδηλώσεις, υποστήριξης του ισλαμικού χαλιφάτου στο Ιράκ.
Ο δήμαρχος της Χάγης Γιόρτσιας βαν Ορτσένεν, δεν θέλει ν’ αποκαλούν την πόλη του «πρωτεύουσα της τζιχάντ»! Τον περασμένο Αύγουστο οι υποστηριχτές φονταμενταλιστών του Ισλάμ ήρθαν στα χέρια, με μια αντιδιαδήλωση που διοργάνωσαν οι εθνικιστές Ολλανδοί. Το τι έγινε δεν περιγράφεται. Η αστυνομία δεν μπόρεσε να ξεδιαλύνει τις ταραχές, που σταμάτησαν από την κόπωση των συμμετασχόντων κι όχι από τα μέτρα καταστολής.
Σε μια συγκεκριμένη περιοχή του Σιλντερσβάικ, αυτή που την αποκαλούν το «τρίγωνο της σαρίας» (drieshoek van de sharia), στους 5000 διαμένοντες το 90% είναι ξένοι (allochtones), προερχόμενοι κυρίως από το Μαρόκο και τις ισλαμικές χώρες της Αφρικής. Απ’ εκεί στρατολογήθηκαν 140 φονταμενταλιστές και σύμφωνα με τα στοιχεία της αστυνομίας, ταξίδεψαν στη Μέση Ανατολή με ολλανδικό διαβατήριο, για να ενταχθούν στις δυνάμεις της ISIS.
Το θέμα του γκέτο του Σιλντερσβάικ δεν είναι καινούργιο. Η ιστορία της συγκεκριμένης περιοχής απασχολεί την κοινή γνώμη της Ολλανδίας από τον καιρό της δολοφονίας του Τεό βαν Γκόγκ, όταν ένας νεαρός Μαροκινός που διέμενε στη συγκεκριμένη γειτονιά κι ήταν μέλος του ισλαμικού ριζοσπαστικού δικτύου «Hofstad», ταξίδεψε απ’ εκεί στο Άμστερνταμ, για να σκοτώσει τον εκκεντρικό σκηνοθέτη πριν από 10 χρόνια, επειδή ήταν ομοφυλόφιλος.
Η κατάσταση στο Σιλντερσβάικ, άρχισε να χειροτερεύει δραματικά από τη δεκαετία του ’90. Η εγκληματικότητα και η διακίνηση ναρκωτικών και πορνείας, οδήγησε την κυβέρνηση να εκπονήσει ένα σχέδιο για την αναχαίτιση της νεανικής ανεργίας, που είναι σε πολύ μεγάλο επίπεδο, κυρίως μεταξύ των αραβόφωνων κατοίκων. Όμως μέχρι τώρα δεν έχει αποδώσει αξιόλογα αποτελέσματα. Το Σιλντερσβάικ θεωρείται η φτωχότερη περιοχή της χώρας. Η προγενέστερη λογική των δημοτικών αρχών, ν’ αποκατασταθεί ο μη ενσωματωμένος πολιτιστικά ξένος πληθυσμός σε μια συγκεκριμένη περιοχή (που είχε νεόδμητες κατοικίες), με το σκεπτικό να φτιάξουν εκεί το δικό τους εμπορικό κέντρο (σαν ένα τύπο τσάιναταουν) και να νοιώσουν περισσότερο οικεία με τους ομόγλωσσους και ομόθρησκους στην ξενιτειά, τελικά οδήγησε στην απομόνωση τους ολλανδικά απροσάρμοστους μετανάστες. Οι ντόπιοι μη έχοντας κοινά πλέον στοιχεία με τους επήλυδες σταδιακά αποχώρησαν από τη πρώην εργατική γειτονιά και η περιοχή παραδόθηκε στον οικονομικό μαρασμό. Όσα μάλιστα έργα οικιστικής ανάπλασης έγιναν στο Σιλντερσβάικ στη δεκαετία του ’80, για τον τόνωση της πολυπολιτισμικότητας, της ψυχαγωγίας και της εκπαιδευτικής δραστηριότητας , έχουν πλέον εγκαταλειφθεί και γκρεμιστεί. Όπως ανέφερε σε ρεπορτάζ της η εφημερίδα Trouw, σε ορισμένα τετράγωνα της εν λόγω περιοχής, μουσουλμάνα δεν διανοείται να περπατήσει χωρίς την μπούργκα, ενώ η σαρία έχει αντικαταστήσει τον ολλανδικό νόμο, μέσα κι έξω από το σπίτι.
Στην πρώην ανοικτόκαρδη Ολλανδία, όλα πλέον έχουν αλλάξει και τίποτε δεν θυμίζουν τις δεκαετίας της ανοικτόμυαλης δημοκρατίας, των εναλλακτικών κινημάτων, των κοινωνικών κατακτήσεων, των δεκαετιών του ’60-’80. Με όλα αυτά που επακολούθησαν μετά τη δολοφονία του Πιμ Φορτουίν και στη συνέχεια η ξενοφοβία και ο εθνικισμός, άλλαξαν την ανεκτική διαγωγή των Ολλανδών προς τους ξένους και κυρίως του Μουσουλμάνους. Στις εφημερίδες αναφέρονται διάφορες έρευνες και αναγράφονται άρθρα, στη βάση του πως θα επανέλθει η κοινωνία στην «εσωστρεφή ολλανδοποίηση» που χάθηκε εξ αιτίας των λανθασμένων πολιτικών, για τ’ ανοικτά σύνορα και τα μη δεσμευτικά όρια στην παροχή ασύλου και κάρτας εργασίας στους αλλοδαπούς. Σημειωτέον οι Ολλανδοί πολιτικοί, στο μεγαλύτερο μέρος τους, είναι σήμερα από τους φανατικότερους υποστηριχτές των ορίων στην μετανάστευση εντός της Ε.Ε.
Σε έρευνα του πανεπιστημίου του Λάιντεν που δημοσίευσε η εφημερίδα Trouw, η πόλης με τους περισσότερους μουσουλμάνους στην Ολλανδία είναι το Άμστερνταμ. Στους πέντε κατοίκους, ό ένας είναι μουσουλμάνος. Όμως οι περισσότεροι τζιχαντιστές βρίσκονται στο Ρότερνταμ και οι πιο φονταμενταλιστές εξ αυτών στο Σιλντερσβάικ της Χάγης.
Στις 20 Σεπτεμβρίου συζητείται στην ολλανδική Βουλή το σχέδιο νόμου, βάση του οποίου, όποιος χαρακτηριστεί τζιχαντιστής, χάνει την ολλανδική υπηκοότητα. Οι υποστηριχτές της εθνικής κάθαρσης, που έχουν ιδρύει ένα δίκτυο με τ’ όνομα «Pro Patria» έχουν βάλει σ’ εφαρμογή σχέδιο («κυνήγι των εχθρών της πατρίδας»), βάση του οποίου ο καλός μουσουλμάνος θα τυγχάνει αρωγής και προστασίας από την ολλανδική κοινωνία και θα βρίσκει ευκολότερα θέση εργασίας ο άνεργος, που θα παρέχει πολύτιμες πληροφορίες στις αρχές. Αντιλαμβάνεσθε το τι θα επακολουθήσει…
Ένα σχόλιο του
Η ανάρτηση του συγκεκριμένου post αποβλέπει (πέρα από το πληροφοριακό του στοιχείο), στο να δειχθεί το μέγεθος της καλπάζουσας τρομολαγνίας που αναπτύσσεται στις ευρωπαϊκές χώρες, μετά από τα δραματικά γεγονότα, που εξελίσσονται με την υπόθεση των φονταμενταλιστών της ISIS.
Φυσικά όλα αυτά που διαδραματίζονται στην Μέση Ανατολή, δεν μπορούν ν’ αφήσουν αδιάφορη την κοινή γνώμη των Ευρωπαίων, ούτε μπορεί να θεωρηθεί όλη αυτή η δολοφονική μανία των τζιχαντιστών, ένα επικοινωνιακό παιγνίδι προβολής της υπερβολής, που χρησιμοποιείται εντέχνως για να δημιουργήσει συγκρουσιακές καταστάσεις, στην ενδοχώρα της ευρωπαϊκής επικράτειας.
Διότι το βέβαιο είναι, ότι όπως πέφτουν καταιγιστικές οι εικόνες, τελικά το σίγουρο θύμα δεν είναι μόνο ο δυστυχής αποκεφαλισθείς Βρετανός ή Αμερικανός υπήκοος, αλλά κυρίως συνολικά το Ισλάμ, ως θρησκευτική άποψη και ως πολιτιστική έκφραση. Δηλαδή οδηγείται η σύγκρουσή με την υπευθυνότητα των ένθεν κι εκείθεν πρωταγωνιστών, σε μια ρήξη θρησκευτικού περιεχομένου, που κατ’ ουσία αυτό αποβλέπουν οι ισλαμιστές φονταμενταλιστές και οι κλειστοφοβικοί και φασίστες Χριστιανοί Ευρωπαίοι.
Δηλαδή οι παραμελημένοι μετανάστες στη δύση, εξωθούμενοι από τις προκλήσεις των θρησκευόμενων χριστιανικά, να οδηγηθούν αναπόφευκτα σε μια ολική ρήξη με την αντίπαλη άποψη, που θα προκαλέσει εσωτερικά και πολιτικά προβλήματα στην καλοσχηματισμένη πολυπολιτιστική ευρωπαϊκή ενσωμάτωση, που διαφημίστηκε ως στοιχείου δημοκρατίας, δικαιωμάτων και πολιτιστικής ανωτερότητας, έναντι των αλλοφύλων. Η αστυνομοκρατία και η μισαλλοδοξία των φασιστών, θέλουν να φτιάξουν το εσωτερικό μέτωπο της μανίας (που θα εκκολαφθεί από τον φόβο και την οργή) και συνέπεια όλων αυτών, να επέλθει η κατάρρευση της αρμονικής συνύπαρξης των συμπολιτών στην Ευρώπη, να διαχωριστούμε κατ’ ανάγκη σ’ εκείνους που προτιμάνε το τζαμί, απ’ τους άλλους που τρέχουν στις χριστιανικές συνάξεις. Δηλαδή να μπούμε όλοι εμείς οι φιλήσυχοι στο κυνήγι των αντιπάλων μας, που θα έχει πάνω του τη στάμπα του εχθρού της πατρίδας, μια και ο άμοιρος μετανάστης, είναι δηλωμένος “ισλαμιστής”!
Ο κάθε φασιστάκος της τηλεόρασης, ο κάθε Βελόπουλος και Κασιδιάρης, παίζει το ρόλο του, μιλώντας με πάθος εναντίον εκείνων που δεν σέβονται την ορθοδοξία. Από την Αγιά Σοφιά μέχρι τον Άγιο Παντελεήμονα, το δηλητήριο και το πάθος εναντίον όσων διαβάζουν το κοράνι, έχει γίνει καθημερινή συνταγή στους ναρκωμένους Ελληναράδες, που είναι πλέον πεπεισμένοι, ότι εκτός από τους Εβραίους και το μνημόνιο, φταίνε και οι Μουσουλμάνοι, για τα χάλια της πατρίδας μας.
Λοιπόν έτσι αυγατίζει η Χρυσή Αυγή. Με τις σοφιστείες του κάθε ορθοδοξιομανούς τυχοδιώκτη, που ξέρει ότι οι λέξεις απομονωμένες από τον περιβάλλον των προτάσεων, συνειρμικά αν πολλαπλασιαστούν τα διακοσμητικά επίθετα που ακολουθούν ή προηγούνται της λέξης “ισλαμιστής”, οδηγούν σε μυθεύματα και πολιτικές καρικατούρες, που δεν επιδέχονται αμφισβητήσεων. Η λέξη μουσουλμάνος σε παραπέμπει στην άλωση της Κωνσταντινούπολης, ο Τούρκος στον αδίστακτο μαχαιροβγάλτη του ’21 και της Μικρασιατικής καταστροφής και ο κακομοίρης αγρότης της Ροδόπης που είναι από τύχη (λόγω καταγωγής μουσουλμάνος), γίνεται αυτόματα ενσυνείδητο όργανο, πράκτορας του τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής.
Και για να επανέλθουμε στους τζιχαντιστές. Όση σχέση έχουν αυτοί με το Ισλάμ, άλλη τόση σχέση έχουν οι δολοφόνοι χούλιγκαν με το fair play του ποδοσφαίρου.
Το Ισλάμ είναι μια θρησκεία που εμπεριέχει τα στοιχεία της αξιοπρέπειας του ατόμου, σύμφωνα με όσα αναφέρει ο μητροπολίτης Αναστάσιος, στο περίφημο πόνημά του για την ισλαμική συλλογιστική του δικούς τους Θεού.
Το να βάζουμε λοιπόν τους μουσουλμάνους στο ίδιο καζάνι, είναι σαν ν’ ανακατεύουμε τους Χριστιανούς με τα εγκλήματα της αποικιοκρατίας!
Γι’ αυτό και είναι λάθος να χρησιμοποιείται ο όρος το ισλαμικό κράτος των τζιχαντιστών. Διότι έτσι τους νομιμοποιείς την πατέντα που επιδιώκουν οι στυγνοί δολοφόνοι. Ν’ αποδείξουν δηλαδή στους “προσκυνημένους” ισλαμιστές, ότι μόνο αυτοί (οι φονταμενταλιστές), αξίζουν να χαρακτηρίζονται δίκαια απόγονοι των original μουσουλμάνων.
Το σωστό λοιπόν είναι να τους αποκαλούμε: “Daech”, που είναι το αραβικό ακρωνύμιο (ad-Dawla al-Islamiyya fi-l-wa-‘Iraq š) του κράτους τους στο Ιράκ και στη Συρία (Λεβάντε). Αυτό από διπλωματικής και πολιτιστικής πλευράς έχει μεγάλη σημασία, γιατί δεν απομονώνει κι ούτε οργίζει τον κάθε φιλειρηνικό μουσουλμάνο, να ταυτίζεται κατ’ ανάγκη με τους συγκεκριμένους φονταμενταλιστές δολοφόνους.
xa ενδιαφέρον
ΑπάντησηΔιαγραφήΟντος, γι΄αυτο εξ΄αλλου το ανεβασα.
ΑπάντησηΔιαγραφή