“Το Σοσιαλδημοκρατικό Εργατικό Κόμμα της Λετονίας (τμήμα του ΣΔΕΚΡ)
εκδίδει τακτικά σε 30.000 φύλλα την εφημερίδα του. Σε ειδική στήλη
δημοσιεύονται οι κατάλογοι των χαφιέδων, που η εξόντωση τους είναι
υποχρέωση κάθε τίμιου ανθρώπου. Οι συνεργάτες της αστυνομίας
κηρύσσονται «εχθροί της επανάστασης» και τιμωρούνται με την ποινή του
θανάτου και με κατάσχεση της περιουσίας τους. “
“Όταν βλέπω σοσιαλδημοκράτες να δηλώνουν με υπεροψία και αυτοϊκανοποίηση: εμείς δεν είμαστε αναρχικοί, δεν είμαστε κλέφτες, δεν είμαστε ληστές, εμείς είμαστε ανώτεροι απ’ αυτά, εμείς αποδοκιμάζουμε τον παρτιζάνικο πόλεμο, τότε αναρωτιέμαι: καταλαβαίνουν μήπως οι άνθρωποι αυτοί τι λένε;”
“Όταν όμως βλέπω ένα θεωρητικό ή ένα δημοσιολόγο της
σοσιαλδημοκρατίας να μην αισθάνεται λύπη γι’ αυτή την έλλειψη
προετοιμασίας, αλλά να αυτοϊκανοποίεται υπεροπτικά και να επαναλαμβάνει
με ναρκισσισμό και θαυμασμό φράσεις, για αναρχισμό, μπλανκισμό και
τρομοκρατία, που τις έχει αποστηθίσει από τα μικρά του χρόνια, τότε
νοιώθω τον εαυτό μου προσβεβλημένο για τον εξευτελισμό που υφίσταται η
πιο επαναστατική στον κόσμο θεωρία.”
και επειδή για να μιλήσεις για τη βία aπαιτείται στοιχειώδης γνώση
πραγμάτων και καταστάσεων και όχι να παίρνεις ένα απόσπασμα του Λένιν
και του Τσε δια πάσα νόσον και πάσα μαλακία.
Παραθέτω μερικά αποσπάσματα από το βιβλίο “Με τη μάχη στο αίμα τους, λαϊκή βία στην προεπαναστατική Ρωσία (1905-1917)”
για να κατάλαβουν μερικοί ότι οι μπολσεβίκοι δεν ήταν απλώς κάτι τύποι
που κατέλαβαν την εξουσία με γυμνά χέρια – αλυσίδες “χωρίς να σπάσει
ούτε ένα τζάμι” .Μάλλον μερικοί έχουν μπερδέψει το 1917 με την “Αλλαγή”
και τη “Πραγματική Αλλαγή” του 1981. Προτού λοιπόν πιάνουν στο στόμα
τους διαφόρους, καλύτερα να σκέφτονται τι λένε .
Όχι στην ηρωοποίηση (βλ.Τσε) , όχι στις ανιστόρητες αναλογίες
(βλ. αποσπάσματα Τσε-Λένιν που ανάθεμα αν ξέρουν και τι παραθέτουν οι
βλάκες) , όχι στη φετιχοποιηση της βίας ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ
ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ως δικαιολογία της στήριξης μιας αστικής κυβέρνησης και της
αστικής νομιμότητας: